С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Собственикът на Zara отчете 12% ръст на печалбата за деветте месеца

Автор: Снежина Пашинова 19 декември 2019

Откриването на нови магазини и въвеждане на RFID технология са основен двигател на приходи за бранда

Испанската модна група Inditex, която е собственик на марката Zara, отчете 12% ръст на печалбата си за първите девет месеца на 2019 г. до 2.7 млрд. евро. Компанията, в чието портфолио са и брандовете Bershka, Stradivaruis, Massimo Dutti и др., посочи разширяването на търговската мрежа, поддържането на ниски складови наличности и специалното етикетиране на дрехите като основен двигател на приходите.

Финансовите резултати

В отчета си за периода 1 февруари – 31 октомври 2019 г. от Inditex посочват, че продажбите са се увеличили със 7.5% в сравнение с 2018 г., като достигат 19.8 млрд. евро. Нетните парични наличности са се повишили до рекордните 7.7 млрд. евро, а очакванията са към края на годината оборотът от обектите, които са работили поне една година, да нарасне с между 4% и 6%.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg Двете компании ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар