Регистрация

Colliers и Gfk: Paradise Center е най-популярният търговски център в столицата

Автор: Мара Георгиева 12 декември 2019

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara, отчита проучването

Фотограф: Георги Кожухаров

Най-популярният мол в столицата е Paradise Center, следван от Serdika Center и Mall of Sofia. Това отчита съвместно количествено онлайн проучване на Colliers и Gfk, проведено през есента на 2019 г. сред 12 собственици на търговски центрове, 109 търговци и 700 посетители.

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara. В топ три на предпочитаните заведения за хранене са Happy, KFC и "Сръбска скара", а сред кафе-сладкарниците фаворити са "Неделя", Costa coffee и Starbucks, показва проучването.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души