С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Colliers и Gfk: Paradise Center е най-популярният търговски център в столицата

Автор: Мара Георгиева 12 декември 2019

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara, отчита проучването

Фотограф: Георги Кожухаров

Най-популярният мол в столицата е Paradise Center, следван от Serdika Center и Mall of Sofia. Това отчита съвместно количествено онлайн проучване на Colliers и Gfk, проведено през есента на 2019 г. сред 12 собственици на търговски центрове, 109 търговци и 700 посетители.

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara. В топ три на предпочитаните заведения за хранене са Happy, KFC и "Сръбска скара", а сред кафе-сладкарниците фаворити са "Неделя", Costa coffee и Starbucks, показва проучването.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
Веригите по време на кризата: спад на приходите и извънредни разходи Анкета на Сдружението за модерна търговия отчита влиянието на пандемията върху продажбите