С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Българските продукти заемат 67% от асортимента на четирите най-големи търговски вериги

Автор: Мара Георгиева 12 декември 2019

Благодарение на партньорството над 45 местни дружества продават продукцията си и в чужбина

Фотограф: Юлия Лазарова

Повече от 67% от асортимента в основните хранителни категории в магазините на Billa, Kaufland, Lidl и T Market е от български продукти. Този дял е най-висок при месните продукти (76%), следван от хляба (73%), млечните храни (64%), плодовете и зеленчуците (57%). Това показват данните от анкета на Сдружението за модерна търговия за работата на четирите вериги с български производители в периода 1 ноември 2018 - 30 октомври 2019 г.

С между 120 и 200 местни производители

Всяка от четирите вериги работи с между 120 и 200 местни производители. Българските фирми могат да работят успешно с големите търговски компании, ако предлагат продукти с постоянно високо качество и по международните стандарти и ако доставят договорените количества в срок и с подходяща опаковка, уточняват от сдружението.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
Веригите по време на кризата: спад на приходите и извънредни разходи Анкета на Сдружението за модерна търговия отчита влиянието на пандемията върху продажбите