Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели
Очаква се онлайн продажбите да отбележат ръст през коледния сезон с 18.4% в сравнение с 2018 г., прогнозират от IHS Markets. Електронните магазини задминават по продажби физическите, а според очакванията потребителите ще похарчат с 6% по-малко средства в големите универсални магазини през тази година, съобщава Financial Times.
Състоянието на традиционните вериги магазини е мрачно предвид постоянно понижаващите се цени на акциите им през последните години. Акциите на група от 48 големи вериги в момента се равняват на 20% от стойността на еквивалентен брой онлайн магазини.
Инвеститорите загубиха надежда в големи ритейлъри като Macy’s. Акциите на компанията се сринаха с 49% тази година и тя е най-лошо представилата се в индекса S&P 500.
Целият текст е тук