С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели

Автор: Снежина Пашинова 03 декември 2019

Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки

Reuters

Американските вериги магазини се подготвят за спокоен край на финансовата година под нарастващо напрежение от онлайн конкуренти.

Очаква се онлайн продажбите да отбележат ръст през коледния сезон с 18.4% в сравнение с 2018 г., прогнозират от IHS Markets. Електронните магазини задминават по продажби физическите, а според очакванията потребителите ще похарчат с 6% по-малко средства в големите универсални магазини през тази година, съобщава Financial Times.

Състоянието на традиционните вериги магазини е мрачно предвид постоянно понижаващите се цени на акциите им през последните години. Акциите на група от 48 големи вериги в момента се равняват на 20% от стойността на еквивалентен брой онлайн магазини.


Инвеститорите загубиха надежда в големи ритейлъри като Macy’s. Акциите на компанията се сринаха с 49% тази година и тя е най-лошо представилата се в индекса S&P 500.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки