С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Как се представиха онлайн търговците при предсрочния Черен петък

Автор: Йоан Запрянов 28 ноември 2019

Ozone.bg бележи 84% ръст на оборота от кампанията, а eMAG – 9%

Shutterstock

Две от най-големите компании за онлайн търговия в България – eMAG и Ozone.bg, са отбелязали значителен ръст на броя поръчки и оборота по време на тазгодишната си кампания за "Черен петък". Кампанията при повечето онлайн търговци в България се оказа предсрочна – традиционно черният петък се празнува в САЩ един ден след Деня на благодарността, който тази година е на 28 ноември. Затова някои компании предпочетоха да го изтеглят с една седмица, за да има по-голям мост между масовия ден за търговия и Коледа.

Не точно поредният петък за eMAG

Платформата за онлайн търговия eMAG, която е собственост на базираната в Южна Африка Naspers, е отбелязала поръчки на обща стойност 40.8 млн. лв., с 9% по-висока стойност, отколкото през миналата кампания, когато магазинът отчете 37.2 млн. лв. в рамките на един ден. Трафикът към сайта и приложението на платформата са се вдигнали с 11%, а 72% от целия трафик е дошъл от мобилни устройства.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки