Как се представиха онлайн търговците при предсрочния Черен петък
Автор: Йоан Запрянов
28 ноември 2019
Две от най-големите компании за онлайн търговия в България – eMAG и Ozone.bg, са отбелязали значителен ръст на броя поръчки и оборота по време на тазгодишната си кампания за "Черен петък". Кампанията при повечето онлайн търговци в България се оказа предсрочна – традиционно черният петък се празнува в САЩ един ден след Деня на благодарността, който тази година е на 28 ноември. Затова някои компании предпочетоха да го изтеглят с една седмица, за да има по-голям мост между масовия ден за търговия и Коледа.
Не точно поредният петък за eMAG
Платформата за онлайн търговия eMAG, която е собственост на базираната в Южна Африка Naspers, е отбелязала поръчки на обща стойност 40.8 млн. лв., с 9% по-висока стойност, отколкото през миналата кампания, когато магазинът отчете 37.2 млн. лв. в рамките на един ден. Трафикът към сайта и приложението на платформата са се вдигнали с 11%, а 72% от целия трафик е дошъл от мобилни устройства.
Целият текст е тук