С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Алекс Брату: Пазарът не е пренаситен и има място за още големи вериги

Автор: Мара Георгиева 26 ноември 2019

Кънтри мениджърът на JYSK за Румъния и България пред "Капитал"

[JYSK]

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Обявихте, че планирате да откриете нови осем магазина в страната през 2019. Колко от тях вече работят и колко предстои да откриете до края на годината?

- Тази година вече отворихме три нови магазина в България – един в Димитровград и два в София. Плановете ни са да открием още два – един в Габрово в края на август и още един в София през есента.

Логистичният център на компанията в Божурище вече работи, какви са неговите параметри и как неговата работа се отразява на бизнеса на групата като цяло?

- Официалното откриване на дистрибуционния център в Божурище беше на 12 септември. Към този момент центърът вече обслужва 80 магазина в България, Гърция и Сърбия. Когато заработи с пълния си капацитет, той ще обслужва пет държави и близо 200 магазина на JYSK, включително тези в Гърция и Румъния. Дистрибуционният център в Божурище е разположен на площ 81 хил. квадратни метра и побира повече от 122 хил. палета. Когато е напълно завършен, центърът ще създаде около 300 постоянни работни места в района.

Цялото интервю е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки