С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Автор: Ана Стоянова 20 ноември 2019

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

Фотограф: © Добрин Кашавелов

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Какви са очакванията ви за развитието на българския пазар за бързооборотни стоки през тази и следващата година? А за развитието и мястото на "Кауфланд" на него?

- "Кауфланд България" поддържа постоянен ритъм на развитие, за да отговаря на търсенето на клиентите. Ще запазим и засилим основните си предимства – качествена селекция продукти на силно конкурентни цени както в акционния, така и в постоянния ни асортимент. Оставаме силно фокусирани и върху развитието на силния ни екип и проекти за устойчиво развитие.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки