Регистрация

Alibaba подобри рекорда си по продажби в "Деня на самотните сърца"

Автор: Снежина Пашинова 14 ноември 2019

Темпът на нарастване на оборота обаче продължава да се забавя

Китайският гигант в онлайн търговията Alibaba подобри рекорда си по продажби през традиционния "Ден на самотните сърца", но темпът на нарастване е намалял спрямо миналогодишния. За 24 часа в понеделник оборотът е достигнал 38.4 млрд. долара, повече от продажбите на платформата на конкурента й Amazon.com през последното тримесечие, съобщава Reuters.

Денят на необвързаните е неформален празник, създаден от студенти като алтернатива на Деня на влюбените. Преди 10 години Alibaba присвоява идеята като маркетинг стратегия и избира датата 11 ноември заради четирите единици.

Събитието е равностойно на американските черен петък (Black Friday) и киберпонеделник (Cyber Monday) и е връхна точка на китайската онлайн търговия. Тази година компанията отбеляза продажби за 1 млрд. долара само в първите 68 секунди на събитието.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души