С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Alibaba подобри рекорда си по продажби в "Деня на самотните сърца"

Автор: Снежина Пашинова 14 ноември 2019

Темпът на нарастване на оборота обаче продължава да се забавя

Китайският гигант в онлайн търговията Alibaba подобри рекорда си по продажби през традиционния "Ден на самотните сърца", но темпът на нарастване е намалял спрямо миналогодишния. За 24 часа в понеделник оборотът е достигнал 38.4 млрд. долара, повече от продажбите на платформата на конкурента й Amazon.com през последното тримесечие, съобщава Reuters.

Денят на необвързаните е неформален празник, създаден от студенти като алтернатива на Деня на влюбените. Преди 10 години Alibaba присвоява идеята като маркетинг стратегия и избира датата 11 ноември заради четирите единици.

Събитието е равностойно на американските черен петък (Black Friday) и киберпонеделник (Cyber Monday) и е връхна точка на китайската онлайн търговия. Тази година компанията отбеляза продажби за 1 млрд. долара само в първите 68 секунди на събитието.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Най-търсени в OLX през декември са PlayStation 4, iPhone X и маратонки Nike Играчки и сувенири ще подарят за Коледа 74% от потребителите на платформата за обяви