С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Близо 40 български фирми продават стоки за 30 млн. лв. в магазини на "Лидл" зад граница

Автор: Мара Георгиева 07 ноември 2019

В топ 5 на пазарите през тази година са Румъния, Германия, Гърция, Сърбия и Полша

Милена Драгийска
[Лидл]

През 2012 г. осем български производители с 12 артикула правят първите си задгранични продажби чрез "Лидл България" в магазините на веригата в съседна Румъния. През 2018 г. фирмите са 36, а "Lidl държавите", в които се продават 109 български артикула, са 20.

За седем месеца през 2019 г. (от март, когато е началото на финансовата година за групата Lidl - до септември) 112 артикула на 36 български фирми се продават в 22 държави. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България", по време на специална пресконференция.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Ikea и H&M увеличават рисковите си инвестиции Шведските ритейл търговци инвестират стотици милиони евро в стартиращи компании, за да устоят на смущенията в сектора