С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"dm България" отчита близо 15% ръст на продажбите за финансовата 2018-2019 г.

Автор: Мара Георгиева 25 октомври 2019

Веригата дрогерии има вече 80 търговски обекта в страната и планира откриване на нови осем през следващите 12 месеца

На специална пресконференция управителите на "dm България" представиха финансовите резултати на компанията
["dm България"]

Веригата дрогерии "dm България" отчита 151.86 млн. лева оборот за финансовата година, която за компанията е от 1 октомври 2018 до 30 септември 2019 г. "Това означа 14.93% ръст спрямо предходния отчетен период, който включва и новооткритите магазини. При съпоставим брой магазини скокът в продажбите е около 10%," уточни за "Капитал" Андрей Петров, председател на борда на управителите на "dm България".

Над 7 милиона лева инвестиции

Десет години след откриването на първия магазин във Видин "dm България" има вече 80 търговски обекта с обща площ 24 357 кв. метра и с над 750 служители, от които 110 са новоназначени.

"За последната година бяха направени над 7 милиона лева инвестиции за разширяване и обновяване на магазини и за обучение на служители. Отворихме седем нови обекта - два в София и по един в Костинброд, Пловдив, Бургас, Варна, Русе", обобщи Андрей Петров. През следващата година компанията планира да открие още 7-8 магазина в различни градове на страната, като приоритетни ще бъдат София и Варна.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Ikea и H&M увеличават рисковите си инвестиции Шведските ритейл търговци инвестират стотици милиони евро в стартиращи компании, за да устоят на смущенията в сектора