Търговци

Продажбите на "Т-Маркет" са нараснали с над 15% за първото полугодие

Иглика Филипова 04 октомври 2019, 10:00

Литовската Maxima Grupe, която оперира търговската верига "Т-Маркет" в България, е увеличила приходите си с близо 24% през първата половина на годината, като общият оборот е достигнал 1.9 млрд. евро. Растежът идва основно от силното разширяване на бизнеса в Полша, но данните на групата показват, че при съществуващите магазини най-значителен е ръстът в България - 5.1%. Като се добавят и новите обекти в страната, местният бизнес отчита ръст от 15.2%.

Ефектът от полското придобиване

От съобщението на Maxima става ясно, че 19% увеличението на консолидираните приходи се дължи на разширяването в Полша, където през април миналата година групата придоби веригата магазини на дребно Stokrotka. Така общият оборот там достига 424 млн. евро за първото полугодие. Останалите 5% са резултат от по-високите приходи в прибалтийските държави, най-вече в Латвия, където Maxima вече е пазарен лидер с над 25% дял в продажбите на дребно, както и от ръста в България. Като се изключат новите обекти, растежът на групата е 3.8%.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK