Собственикът на Zara увеличава продажбите през първото полугодие
Автор: Пламена Кацарова
13 септември 2019
Компанията, майка на популярните брандове Zara и Bershka - Inditex, отчете увеличение на продажбите със 7% за първите шест месеца на годината. Основната причина за доброто представяне на най-големия търговец на дрехи в света на трудния пазар на дребно се дължи на един модел – емблематичната семпла, но популярна рокля с точки, пише Financial Times.
Финансовите резултати
Испанската модна група, която е представена и в България, генерира продажби за 12.8 млрд. евро през първото полугодие, а брутната печалба се увеличава със 7% до 7.3 млрд. евро. Оперативната печалба на компанията (EBITDA) нараства с 8% до 3.4 млрд. евро.
Целият текст е тук