Търговци

Alibaba купува китайски сайт за търговия с луксозни стоки за 2 млрд. долара

Капитал 09 септември 2019, 10:17

Alibaba Group ще купи подразделението за електронна търговия Kaola на китайската компания за игри NetEase за 2 млрд. долара. Платформата е специализирана в снабдяването с луксозни стоки от чужбина на местни клиенти, съобщава Reuters.

Нови инвестиции

Компанията на Джак Ма търси нови източници на приходи, защото електронната търговия в Китай навлиза в зряла фаза. За целта тя ще инвестира 700 млн. долара в придобиването на миноритарен дял от подразделението за музикален стрийминг на Netease, като така ще се опита да конкурира лидера на китайския пазар Tencent Music.

Kaola е създадена от NetEase през 2015 г. и се е насочила агресивно към купувачи в Китай, като предлага продукти от водещи брандове като Gucci, Shisheido и Burberry. Обикновено тя получава стоки директно от доставчици и ги препродава на клиенти. Китайските клиенти осъществяват над 45% от глобалните покупки в сектора на луксозните стоки и имат сериозен принос за растежа с между 4% и 6% на продажбите на луксозни аксесоари, дрехи и козметика тази година.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK