С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Alibaba допусна до платформата си и малки американски компании

Автор: Йорданка Веселинова 30 юли 2019

Това е част от усилията на китайската компания да се справи с по-малкото приходи, последствията от търговската война и конкуренцията

Китайският гигант за електронна търговия Alibaba ще позволи на малки американски търговци да продават на платформата му. Целта е да се създаде B2B (бизнес към бизнес) пазар и да се противопоставят на конкурентни платформи за електронна търговия като Amazon, пише Reuters.

Причината

Решението на Alibaba идва на фона на по-малкото приходи, последствията от търговската война и все по-голямата конкуренция от платформи като наскоро създадената Pinduoduo.


B2B онлайн търговията се оценява на 23.9 трлн. долара според Комисията за международна търговия на САЩ. Онлайн търговията между търговци и потребители пък се оценява на 3.8 трлн. долара.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки