Регистрация

Стратегията на H&M за промяна дава резултат през второто тримесечие на 2019 г.

Автор: Деян Димитров 02 юли 2019

Печалбата забавя спада си, а акциите на шведската верига се покачиха след обявяване на резултатите

Шведската модна верига Hennes&Mauritz, позната повече като H&M, регистрира много по-малък спад на печалбата през второто тримесечие на 2019 г. Компанията преминава през затруднения през последните три години, поради което промени цялостната си стратегия по продажбите. Тя се опитва да намали обема на продажбите с намаления, който изяждаше маржовете й на печалбата. Новините за печалбите и успеха на стратегията се отразиха благоприятно на акциите на веригата, пише Reuters.

Финансови резултати

Акциите на H&M се покачиха с 15% в Стокхолм в края на седмицата, след като компанията регистрира по-добри от очакваното печалби и продажби за второто тримесечие на 2019 г. Нетната печалба е спаднала за осмо поредно тримесечие, но с много по-малко от прогнозираното - с 1.5% до 4.57 млрд. крони (490 млн. долара). Компанията уточнява, че инвестициите в новата й онлайн стратегия и опитите да намалят натрупания инвентар ограничават възможните печалби.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души