Търговци

Стратегията на H&M за промяна дава резултат през второто тримесечие на 2019 г.

Деян Димитров 02 юли 2019, 11:10

Шведската модна верига Hennes&Mauritz, позната повече като H&M, регистрира много по-малък спад на печалбата през второто тримесечие на 2019 г. Компанията преминава през затруднения през последните три години, поради което промени цялостната си стратегия по продажбите. Тя се опитва да намали обема на продажбите с намаления, който изяждаше маржовете й на печалбата. Новините за печалбите и успеха на стратегията се отразиха благоприятно на акциите на веригата, пише Reuters.

Финансови резултати

Акциите на H&M се покачиха с 15% в Стокхолм в края на седмицата, след като компанията регистрира по-добри от очакваното печалби и продажби за второто тримесечие на 2019 г. Нетната печалба е спаднала за осмо поредно тримесечие, но с много по-малко от прогнозираното - с 1.5% до 4.57 млрд. крони (490 млн. долара). Компанията уточнява, че инвестициите в новата й онлайн стратегия и опитите да намалят натрупания инвентар ограничават възможните печалби.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK