Търговци

Aldi навлиза на трудния китайски пазар

Пламена Кацарова 10 юни 2019, 13:06

Германските супермаркети Aldi са поредната европейска верига, която ще отвори магазини в Китай. Това ще е предизвикателство за компанията, тъй като традиционно чуждестранните оператори изпитват трудности на китайския пазар, който е силно фрагментиран, съобщавa Financial Times.

Добро начало

Към откриването на двата обекта на веригата в Шанхай имаше голям интерес. В продажба там бяха пуснати европейски вина и бира от собствените марки на компанията наред с още местни продукти. "Дойдохме да пазаруваме тук заради германските продукти и евтината бира", каза един от първите клиенти на Aldi в Китай Джоу Юхуа.

Чуждестранните супермаркети често срещат трудности в бързоразвиващия се хранителен сектор на Китай. Британската верига Tesco и испанската Dia се отказаха от операции в страната, докато германската Metro търси купувач за своя бизнес в Китай. Най-голямата верига супермаркети в света – Walmart, както и френската Carrefour все още се борят за по-голям дял от пазара.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK