С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Walmart ще се състезава с Google, Amazon и Facebook в областта на рекламата

Автор: Анина Сантова 27 май 2019

Ритейл гигантът ще представи предимствата на модела си на събитие в Ню Йорк следващата седмица

Американският ритейл гигант Walmart ще се срещне за първи път с големи производители на потребителски стоки и рекламни агенции следващата седмица в Ню Йорк. Целта е да представи рекламния си бизнес, след като обнови уебсайта и магазините си. Компанията ги предоставя под формата на платформа за други компании, които се опитват да достигнат до потребителите.

Смело срещу конкурентите

Това е първата стъпка на Walmart в тази посока, припомня Reuters. Най-голямата верига за продажби на дребно в света се опитва да се пребори с конкуренцията на Google, Facebook и Amazon. Събитието е кръстено на един от магазините на компанията, който е известен като тестова лаборатория за иновации - "5620".

На него ще присъстват стотици компании от ранга на Procter&Gamble, Unilever, Coca Cola, NBC Universal, твърдят източници на изданието.
Водещите маркетингови и рекламни агенции в страната също ще присъстват на срещата, казват още те. Walmart обаче отказва да посочи кои са включени в списъка с гости.

Презентацията на търговеца на дребно ще съдържа съвсем просто послание. То ще е отправено към най-големите рекламни компании и ще има за цел да ги насърчи да инвестират в реклама в Walmart вместо в конкурентите му Google, Facebook и Amazon. Ритейл гигантът твърди, че предимството му е в огромната клиентска база и в данните за предпочитанията на потребителите.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София