Търговци

Успешни стратегии за e-commerce

Зорница Маркова 17 май 2019, 10:10

Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели; как да постигнем най-доброто от физическите и електронните магазини, кои са новите технологии, които диктуват бъдещето на е-бизнеса - това са само част от темите, които бяха обсъдени по време на четвъртата годишна конференция на "Икономедиа" "Успешни стратегии за електронна търговия". Конференцията се проведе на 11 април и събра над 300 мениджъри, специалисти, анализатори и професионалисти в онлайн търговията.

Керето Гормсен, политически секретар, EMOTA

Всяка година Европейската комисия прави проучване сред европейските електронни магазини доколко спазват правилата за електронна търговия. Сред проучените 560 сайта тази година 60% са показали несъответствие с това как трябва да се обявяват цените. При 31% обявените дискаунти всъщност не са били такива. При 211 от сайтовете в началото е била показана една цена, а в края се оказва, че тя е доста по-висока заради скрити допълнителни такси и разходи. Общо 30% са нямали информация на лесно достъпно място за това как клиентът може да се откаже от поръчката си. Всичко това подкопава доверието, а доверието е най-важното в електронната търговия.
* ЕМОТА е Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK