С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Успешни стратегии за e-commerce

Автор: Зорница Маркова 17 май 2019

Темите на четвъртата годишна конференция "Успешни стратегии за електронна търговия", организирана от "Икономедиа"

Фотограф: Цветелина Белутова

Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели; как да постигнем най-доброто от физическите и електронните магазини, кои са новите технологии, които диктуват бъдещето на е-бизнеса - това са само част от темите, които бяха обсъдени по време на четвъртата годишна конференция на "Икономедиа" "Успешни стратегии за електронна търговия". Конференцията се проведе на 11 април и събра над 300 мениджъри, специалисти, анализатори и професионалисти в онлайн търговията.

Керето Гормсен, политически секретар, EMOTA

Всяка година Европейската комисия прави проучване сред европейските електронни магазини доколко спазват правилата за електронна търговия. Сред проучените 560 сайта тази година 60% са показали несъответствие с това как трябва да се обявяват цените. При 31% обявените дискаунти всъщност не са били такива. При 211 от сайтовете в началото е била показана една цена, а в края се оказва, че тя е доста по-висока заради скрити допълнителни такси и разходи. Общо 30% са нямали информация на лесно достъпно място за това как клиентът може да се откаже от поръчката си. Всичко това подкопава доверието, а доверието е най-важното в електронната търговия.
* ЕМОТА е Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие