Регистрация

Собствените марки на Lidl са 76% от всички продукти във веригата

Автор: Мара Георгиева 14 май 2019

За 2018 г. износът на българските производители - партньори на компанията, се е удвоил до 30 млн. лв.

Милена Драгийска: Собствените марки позволяват оптимално съотношение качество - цена
["Лидл България"]

Собствените марки на Lidl са в основата на бизнес модела на компанията. "През 2018 г. в постоянния асортимент на веригата в България е имало 2530 продукта, а заедно с аукционните предложения достигат 5000, като 76% от тях са собствени марки." Това посочи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България", на пресконференция за представяне на резултати от проучване, проведено от международната компания за маркетингови изследвания IPSOS.

Ползите

Един от плюсовете на собствените марки е, че компанията контролира целия процес по производството – от рецептата и суровините до представянето на продуктите в магазина.

"Освен това чрез собствените марки можем да инициираме продуктови иновации", коментира Драгийска и даде примери със серията Clean Label (без консерванти, овкусители, оцветители), колбасите без механично отделено месо (което позволява по-малко употреба на подобрители и сгъстители), храните със суровини от собствената ферма.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души