С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Собствените марки на Lidl са 76% от всички продукти във веригата

Автор: Мара Георгиева 14 май 2019

За 2018 г. износът на българските производители - партньори на компанията, се е удвоил до 30 млн. лв.

Милена Драгийска: Собствените марки позволяват оптимално съотношение качество - цена
["Лидл България"]

Собствените марки на Lidl са в основата на бизнес модела на компанията. "През 2018 г. в постоянния асортимент на веригата в България е имало 2530 продукта, а заедно с аукционните предложения достигат 5000, като 76% от тях са собствени марки." Това посочи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България", на пресконференция за представяне на резултати от проучване, проведено от международната компания за маркетингови изследвания IPSOS.

Ползите

Един от плюсовете на собствените марки е, че компанията контролира целия процес по производството – от рецептата и суровините до представянето на продуктите в магазина.

"Освен това чрез собствените марки можем да инициираме продуктови иновации", коментира Драгийска и даде примери със серията Clean Label (без консерванти, овкусители, оцветители), колбасите без механично отделено месо (което позволява по-малко употреба на подобрители и сгъстители), храните със суровини от собствената ферма.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София