С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Alibaba ще отвори платформата AliExpress и към търговци извън Китай

Автор: Йоан Запрянов 09 май 2019

Китайският гигант се насочва към по-остра конкуренция с Amazon на глобално ниво

Китайският гигант в електронната търговия Alibaba ще промени бизнес модела на известната си платформа за покупко-продажба AliExpress, пише Financial Times. Целта на компанията е да се конкурира по-успешно с американската Amazon, най-големият онлайн търговец в света.

Труди Дай, президент на AliExpress, коментира пред изданието, че платформата, която продава из цял свят продукти от китайски производители, ще промени модела си така, че там да могат да се продават и продукти от чуждестранни търговци. По същия начин работи и Amazon, която позволява в своята маркетплейс платформа да се продават продукти без значение от местоположението на търговеца или стоката.

"Още от първия ден, в който Alibaba бе основана, имаме нашата глобална мечта", коментира Дай, която е част от компанията още от 1999 г., когато тя е основана от Джак Ма.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"