Регистрация

JYSK планира да открие нови осем магазина в страната през 2019 г.

Автор: Мара Георгиева 19 април 2019

Клиентите на датската верига за обзавеждане на дома в България са достигнали близо 1 млн. през финансовата 2018 г.

Компанията представи новата си пролетно-лятна колекция за екстериорен дизайн и декорация
[JYSK]

Датската веригата за обзавеждане на дома JYSK ("Юск") планира да открие нови осем магазина в страната през 2019 г. Четири от обектите ще бъдат в София – в The Mall, в кв. "Хаджи Димитър", в "България мол" и в "Скай сити мол", а един - в Благоевград. Местоположението на другите три е в процес на договаряне, като компанията разглежда възможности за Казанлък, Търговище, Хасково, съобщи за "Капитал" Любен Мишев, ритейл мениджър.

26 магазина в 18 града

Миналата година "JYSK България" откри също осем нови търговски обекта в България, с което броят им достигна 26 в 18 града. Веригата стъпи в страната през 2005 г., но започна да се разраства през 2013 г., след като компанията майка придоби собствеността върху магазините, които дотогава бяха на франчайз.

"През финансовата 2018 г., която за датската корпорация е от 1 септември 2017 г. до 31 август 2018 г., българските клиенти на JYSK надхвърлят 957 хил., а продажбите на дребно достигат близо 46.415 млн. лв. Ръстът при съпоставим брой магазини е 54.9%, а заедно с новите – 68.7%", коментира за "Капитал" Любен Нешев и уточни, че данните включват само приходите от магазинната мрежа без тези за склада на компанията в Божурище.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души