С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Веригата "Мания" ще се увеличи с пет нови обекта през 2019 г.

Автор: Мара Георгиева 15 април 2019

Магазините за дрехи втора употреба са 39, а общите им приходи за 2018 г. достигат 20 млн. лв.

Фотограф: Цветелина Белутова

Магазините "Мания" за продажба на дрехи втора употреба ще се увеличат с поне пет нови търговски обекта през 2019 г., съобщи за "Капитал" Цветелина Томова – оперативен и ритейл мениджър на веригата.

Разширение и в Източна България

Посоката на разширение е към Източна България. Очаква се във Варна да бъде открит първият за града магазин "Мания". Засега брандът отсъства там, макар че бизнесът на компанията стартира от гараж в морския център, където се намира и основният сортировъчен център за дрехите.

"Северната част на страната също ни е интересна. Нямаме фиксирани граници за размера на търговските обекти, той зависи от локацията и града, но като правило търсим по-големи помещения - 600 - 700 квадратни метра. В Шумен например нашият магазин е 900 кв. метра и се е превърнал в своеобразен мол", коментира Цветелина Томова.

Миналата година дружеството откри два нови магазина – в Шумен и в Перник, с което броят им достигна 39. Веригата има един обект и в Атина, а заетите в нея са 250. По данни на компанията през 2018 г. клиентите на "Мания" са над 2 милиона.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София