"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години
Милена Драгийска: Целта ни е през 2019 да постигнем между 5% и 10% ръст на продажбите на текстилни изделия в нашите магазини
[Лидл България]
"Текстилните изделия имат 50% дял при нехранителния асортимент на веригата, а продажбите на нехранителни стоки в различните сезони варират между 15% и 20% от оборота на компанията", уточни за "Капитал" Милена Драгийска. Това означава, че при 840.119 млн. лв. оборот на "Лидл България" за 2017 г. продажбите на текстилни изделия се движат приблизително между 63 и 84 млн. лв. годишно, показват изчисленията.
Седем собствени марки за текстил
"Лидл" има седем собствени търговски марки за текстил: Lupilu (за бебешки и детски дрехи), Pepperts (дрехи за деца и юноши от 7 до 17 г.), Esmara (дамски дрехи), Esmara Lingerie (дамско бельо), Livergy (дрехи за мъже), Crivit (спортни облекла), Meradiso (текстил за дома). Тези брандове се продават във всички 30 държави, в които веригата оперира.
Целият текст е тук