Регистрация

"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години

Автор: Мара Георгиева 08 април 2019

Целта за 2019 г. е скокът при дрехите да е между 5% и 10%

Милена Драгийска: Целта ни е през 2019 да постигнем между 5% и 10% ръст на продажбите на текстилни изделия в нашите магазини
[Лидл България]

"Лидл България" отчита повишение на продажбите на текстилни изделия, като общо ръстът за последните три години спрямо 2015 г. е 39%. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията, на специална пресконференция.

"Текстилните изделия имат 50% дял при нехранителния асортимент на веригата, а продажбите на нехранителни стоки в различните сезони варират между 15% и 20% от оборота на компанията", уточни за "Капитал" Милена Драгийска. Това означава, че при 840.119 млн. лв. оборот на "Лидл България" за 2017 г. продажбите на текстилни изделия се движат приблизително между 63 и 84 млн. лв. годишно, показват изчисленията.

Седем собствени марки за текстил

"Лидл" има седем собствени търговски марки за текстил: Lupilu (за бебешки и детски дрехи), Pepperts (дрехи за деца и юноши от 7 до 17 г.), Esmara (дамски дрехи), Esmara Lingerie (дамско бельо), Livergy (дрехи за мъже), Crivit (спортни облекла), Meradiso (текстил за дома). Тези брандове се продават във всички 30 държави, в които веригата оперира.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души