Регистрация

Шведската верига за дрехи и екипировка Fjällräven стъпва в България

Автор: Деница Ватева 27 март 2019

Компанията ще отвори първи магазин в София в сътрудничество със "Ски шарки" и планира разрастване

Фотограф: Юлия Лазарова

Шведската компания Fjällräven ("Фиелревен"), която е специализирана в производството и търговията на дрехи и екипировка за дейности на открито, навлиза на българския пазар. Първият магазин на марката предстои да бъде открит в София в края на седмицата в партньорство с българската "Ски шарки", като целта е в средносрочен план магазинната мрежа да бъде разширена в столицата и евентуално в Пловдив и Варна.

Нов магазин

Първият магазин на шведския производител ще бъде в софийския Тhe Mall. Компанията е специализирана в т.нар. оutdoor индустрия - производство на дрехи и екипировка за дейности на открито, включително дрехи, якета, обувки, раници, аксесоари, палатки, спални чували и др. в по-високия ценови клас. В този сегмент в България вече са представени компании като американската The North Face, италианската Napapijri и др.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души