От "Билкова" до върха на алкохолния бизнес
Профил
Компанията е основател на Уиски Фест София и Уиски Фест Пловдив, Скорчева е председател на "спиритсБЪЛГАРИЯ" – Асоциацията на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки от 2014 година.
В момента "Максиъм България" представлява над 70 марки алкохол във високия сегмент, между които Jim Beam, Maker’s Mark, Campari, Aperol, Ouzo 12, ликьори Bols, водка Столичная, Armand de Brignac, Каvalan, Jura, Dalmore, Cutty Sark.
Как попаднахте в алкохолния бизнес?
- Завършила съм специална психология с политически некоректното тогава наименование по диплома "Дефектология" в СУ "Св. Климент Охридски"; моето образование е работа с деца с умствена изостаналост. През онези толкова бурни времена – 1989 – 1992 г., успоредно с моето образование трябваше, разбира се, да изкарвам някакви пари. Най-лесно тогава беше да станеш барман. Така моят път тръгна от "Билкова аптека" на ул. "Шишман". Бях много енергична барманка и ме поканиха в други заведения. След това имах няколко денонощни години в нощния живот на София като управител на две от най-популярните дискотеки по това време - "Ескалибур" в подлеза пред университета и "Кампионе" в Зимния дворец в Студентски град. Бях поканена от една рекламна агенция заради моите познания и умения да разбирам нощния живот да планирам всички промоционални активности на клиентите й. Трупайки практически опит, сега го наричаме project management, през 2001 г. започнах работа в сегашната ми фирма като продуктов мениджър на марките на Jim Beam. От 2008 г. оглавявам компанията и се гордея, че ние с моите партньори сме собственици на тази фирма.
Целият текст е тук