Регистрация

Търговията днес: Виж кой пазарува

Автор: Гергана Михайлова 10 февруари 2019

Млада българска компания търси решение за свиване на бездната между търговци и клиенти

Бъдещето на търговията е в интерактивния и дигитален маркетинг, смята основателят на българската OmniChannel Шакир Ахмедов
Фотограф: Анелия Николова

Ако сте чували за "потребителско преживяване", значи знаете, че това е концепция, родена в онлайн търговията, за да подпомага продажбите. Среща се и в класическите магазини, само че там обикновено е с обратен знак. Причината може да бъде в понякога лошо наредената стока, гръмката музика, прекалено силните ароматизатори или опашката пред касата на изхода. Допреди Amazon това може и да бяха приемливи несгоди, съпътстващи мъкненето на потребителската кошница. Откакто обаче клиентите видяха как пазаруването може да е бързо и удобно, на офлайн магазините им се налага да поработят над преживяването. Над решението работи младата българска компания OmniChannel. Тя опитва да използва потенциала на технологиите, за да пълни търговските обекти с клиенти, които освен да пипат и да мерят, си тръгват с торба покупки и задоволство от добре прекараното време.

Когато намалението не е достатъчно

По-малко от три години е бизнес историята зад OmniChannel (работи през дружеството "Смартад"), макар като идея да зрее от доста по-отдавна, разказва човекът в основата на проекта Шакир Ахмедов.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души