Търговци

Търговията днес: Виж кой пазарува

Гергана Михайлова 10 февруари 2019, 14:26

Ако сте чували за "потребителско преживяване", значи знаете, че това е концепция, родена в онлайн търговията, за да подпомага продажбите. Среща се и в класическите магазини, само че там обикновено е с обратен знак. Причината може да бъде в понякога лошо наредената стока, гръмката музика, прекалено силните ароматизатори или опашката пред касата на изхода. Допреди Amazon това може и да бяха приемливи несгоди, съпътстващи мъкненето на потребителската кошница. Откакто обаче клиентите видяха как пазаруването може да е бързо и удобно, на офлайн магазините им се налага да поработят над преживяването. Над решението работи младата българска компания OmniChannel. Тя опитва да използва потенциала на технологиите, за да пълни търговските обекти с клиенти, които освен да пипат и да мерят, си тръгват с торба покупки и задоволство от добре прекараното време.

Когато намалението не е достатъчно

По-малко от три години е бизнес историята зад OmniChannel (работи през дружеството "Смартад"), макар като идея да зрее от доста по-отдавна, разказва човекът в основата на проекта Шакир Ахмедов.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK