С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Мартин Енгелман: dm ще инвестира 8 млн. лв. в България през тази година

Автор: Мара Георгиева 30 януари 2019

Председателят на управителния съвет на "dm Австрия" пред "Капитал"

Фотограф: © dm/Marco Riebler

Мартин Енгелман е завършил "Търговия" във Виенския икономически университет. Присъединява се към "dm Австрия" през 1986 г. като регионален мениджър продажби. От 1988 г. отговаря за изграждането и развитието на логистиката, а през 1993 г. става част от управленския екип на компанията. От 2002 г. до 2004 г. отговаря за дъщерното дружество flic flac. От 2007 е заместник-председател на управителния съвет на "dm Австрия", а от януари 2009 е председател на управителния съвет на "dm Австрия". dm drogeriemarkt е сред най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. България е част от подгрупата "Австрия и ЦИЕ", която обхваща 11 страни от региона. Мартин Енгелман е в страната по повод 10-годишнината на "dm България". Първият магазин е открит на 29 януари 2009 г. във Видин.

Каква беше 2018 г. за групата dm, какви са приходите в България и очакванията ви за тази година? Кога очаквате да е следващата рецесия в региона и как се готвите за нея?
- Последната финансова година, 1 октомври 2017 г. - 30 септември 2018 г., беше поредната рекордна за dm. Компанията отчете продажби в размер на 10.7 млрд. евро, което е ръст от 4.3% на годишна база. Колегите ни в България постигнаха забележителни резултати с ръст на оборота от 19% и обем на продажбите от над 132 млн. лв. Ние сме много впечатлени от това представяне, особено имайки предвид, че през последните пет години екипът ни в страната отчита ежегодно двуцифрени ръстове. Това е огромен успех в сравнение с резултатите на по-развити пазари.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София