С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Акциите на Asos се сринаха с 43% след предупреждение за по-слаб празничен сезон

Автор: Анина Сантова 19 декември 2018

Британската онлайн верига за дрехи е поредната, която очаква слаби резултати

Reuters

Кризата в търговията на дребно в Европа се разпространява от физическите магазини към сайтовете за електронна търговия. В понеделник акциите на популярната британска онлайн платформа Asos се сринаха до най-ниското си ниво от 4.5 години, след като компанията предупреди, че началото на коледния сезон е катастрофално и предвижда по-ниска печалба. Мрачната прогноза на онлайн търговеца във Великобритания, който се конкурира с Amazon.com, показва, че в началото на празничния сезон притесненията засягат редица производители. Миналата седмица главният изпълнителен директор на Sports Direct International Майк Ашли заяви, че продажбите са били "невероятно лоши" през ноември, което доведе до спад на акциите, съобщава Bloomberg.

Неочакван срив

Книжата на Asos се сринаха с 43% на борсата в Лондон, изтривайки над 1.4 млрд. паунда от пазарната й стойност. Негативната новина се отрази и на други търговци на дребно като Boohoo Group и Zalando, както и оператори на магазини като Marks & Spencer Group и Next.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София