Регистрация

"Кауфланд България" отчита повече и по-скъпи покупки преди коледните празници

Автор: Мара Георгиева 13 декември 2018

Само през декември м.г. веригата е регистрирала 6.3 млн. касови бележки от покупки

Фотограф: Юлия Лазарова

Наблюдава се устойчива тенденция с всяка изминала година коледно-новогодишното пазаруване да започва все по-рано, но традиционно най-горещите дни за посещение в магазините на веригата остават 23 и 30 декември. Това показва анализ на тенденциите при пазаруване по Коледа и Нова година, представен от "Кауфланд България". През декември 2017 г. веригата регистрира над 6.3 млн. касови бележки от покупки само за този месец.

Средната стойност на покупката се увеличава, като ръстът се дължи преди всичко на закупените по-големи количества продукти. Например само за седмицата преди Коледа миналата година компанията е отчела продажби на 1.3 млн. кг портокали в кофа.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души