С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

H&M закрива бранда Cheap Monday заради лоши резултати

Автор: Капитал 29 ноември 2018

Процесът трябва да приключи до средата на следващата година

Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.

Слабо представяне на бранда

"Cheap Monday има традиционен бизнес модел за продажба на едро – модел, който се изправи пред големи предизвикателства заради промените в индустрията", обясняват решението си от H&M. Като признават, че от много време е имало негативна тенденция в приходите от продажби и в печалбата на Cheap Monday. И това е довело до решението брандът да бъде закрит.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София