eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък
През смартфона
Според данни на компанията тенденцията тази година е увеличаване на трафика през мобилни устройства. Над 68% от поръчките са били през смартфони и таблети. Пиковият трафик на сайта на компанията е бил от 161 хил. посетители едновременно. Най-голямата поръчка е на стойност 8629 лв. и е направена от Карлово. Най-голямата като обем е била от 31 различни артикула, а в 7:21 ч. сутринта в рамките на една минута са били поръчани 1098 продукта, рекорд за деня.
Най-популярнате категория през тази година е била "Дом и градина, декорация, направи си сам", от която са продадени над 40 хил. продукти. Следват я категориите за играчки, лична грижа, малки електроуреди, телевизори, домакинска електроника и мобилни телефони.
Целият текст е тук