Регистрация

eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък

Автор: Йоан Запрянов 27 ноември 2018

Приходите за деня са се повишили с 15% спрямо миналата година

Онлайн магазинът eMAG е регистрирал поръчки за общо 37.2 млн. лв. от България по време на тазгодишния Черен петък, съобщиха от компанията. Сумата е повишение от малко под 15% спрямо миналогодишните резултати. По време на кампанията, която се смята за начало на пазаруването по време на празниците, в България са поръчани близо 265 хил. продукта. От тях 26.7% са продадени през Marketplace платформата на сайта, чрез която външни търговци предлагат стоките си през eMAG.

През смартфона

Според данни на компанията тенденцията тази година е увеличаване на трафика през мобилни устройства. Над 68% от поръчките са били през смартфони и таблети. Пиковият трафик на сайта на компанията е бил от 161 хил. посетители едновременно. Най-голямата поръчка е на стойност 8629 лв. и е направена от Карлово. Най-голямата като обем е била от 31 различни артикула, а в 7:21 ч. сутринта в рамките на една минута са били поръчани 1098 продукта, рекорд за деня.
Най-популярнате категория през тази година е била "Дом и градина, декорация, направи си сам", от която са продадени над 40 хил. продукти. Следват я категориите за играчки, лична грижа, малки електроуреди, телевизори, домакинска електроника и мобилни телефони.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България