Регистрация

"Максима България" инвестира 2 млн. лева в магазин T-Market от нов формат

Автор: Мара Георгиева 24 октомври 2018
Търговският обект в Студентския град в столицата съчетава пазаруване и зона за хранене

Фотограф: Георги Кожухаров

Два милиона лева е инвестицията в най-новия магазин T-Market в Студентския град в столицата, който предлага възможност за пазаруване плюс специална зона за хранене.

"Това е първият обект "T-Market Express" от новата концепция на веригата, който съчетава удобство и бързина. Свидетели сме на голяма промяна в нагласите за пазаруване. Не е достатъчно да предложиш просто магазин, трябва да предложиш също уютна атмосфера, както и свежа и здравословна храна. Работим по този проект от една година. Толкова време ни отне не дизайнът или конструкцията на магазина, а нуждата да тестваме и подберем асортимента за хранене", коментира Едвинас Волкас, генерален директор на "Максима България" (компанията, през която оперира веригата T-Market).

На 1200 квадратни метра

Търговският обект е разположен на 1200 кв. метра площ, работи денонощно и предлага освен познатия за веригата асортимент за пазаруване и храна, която се приготвя на място – супи, ястия, салати, студени и топли сандвичи, скара, фрешове, хляб, както и безглутенови, оризови и биопродукти, ядки, семена, протеинови барчета, различни видове топли и студени напитки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души