"Максима България" инвестира 2 млн. лева в магазин T-Market от нов формат
Фотограф: Георги Кожухаров
Два милиона лева е инвестицията в най-новия магазин T-Market в Студентския град в столицата, който предлага възможност за пазаруване плюс специална зона за хранене.
"Това е първият обект "T-Market Express" от новата концепция на веригата, който съчетава удобство и бързина. Свидетели сме на голяма промяна в нагласите за пазаруване. Не е достатъчно да предложиш просто магазин, трябва да предложиш също уютна атмосфера, както и свежа и здравословна храна. Работим по този проект от една година. Толкова време ни отне не дизайнът или конструкцията на магазина, а нуждата да тестваме и подберем асортимента за хранене", коментира Едвинас Волкас, генерален директор на "Максима България" (компанията, през която оперира веригата T-Market).
На 1200 квадратни метра
Търговският обект е разположен на 1200 кв. метра площ, работи денонощно и предлага освен познатия за веригата асортимент за пазаруване и храна, която се приготвя на място – супи, ястия, салати, студени и топли сандвичи, скара, фрешове, хляб, както и безглутенови, оризови и биопродукти, ядки, семена, протеинови барчета, различни видове топли и студени напитки.
Целият текст е тук