Регистрация

Две нови вериги за дрехи стъпват на българския пазар през 2019 г.

Автор: Мара Георгиева 02 октомври 2018

PEPCO планира 11 магазина за първите шест месеца, а KiK - десет

[PEPCO]

Две нови дискаунт вериги за дрехи ще навлязат на българския пазар през 2019 г. - полската PEPCO ("Пепко") и германската KiK (КиК).

PEPCO – в градове с над 10 000 жители

PEPCO възнамерява да отвори първите си магазини през март 2019 г. По план за шест месеца ще бъдат отворени 11 обекта, а броят им ще нарасне до 60 в края на 2021 г., съобщиха от компанията в прессъобщение. В PEPCO се предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и др. Около 60% от асортимента са облекла (вкл. обувки и бельо), а останалите са стоки за бита.

Веригата ще отвори обекти предимно в градове с население над 10 хиляди жители. В момента компанията търси да наеме дългосрочно търговски площи с размер около 500 кв.м. Набирането на персонал за магазините ще започне на 1 ноември т.г. Очаква се към 2021 г. PEPCO да има над 500 наети служители в страната.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души