С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Фондът от ЮАР Hystead е купил и бившия Carrefour в The Mall за 40.5 млн. лв.

Автор: Иглика Филипова 11 септември 2018

Компанията ще намали площта на хипермаркета, който ще е "Билла", и ще направи още магазини

Фотограф: Надежда Чипева

Южноафриканската компания Hystead Limited, която преди година купи втория по големина търговски център в София - The Mall на "Цариградско шосе", е придобила и площта на бившия Carrefour, която не беше част от първоначалната сделка. Това става ясно от отчета на Hyprop Investments Limited, която държи 60% от Hystead, за финансовата година до края на юни. Компанията е платила 40.5 млн. лв. за малко над 15 хил. кв.м площ за хипермаркет, както и за част от земята и подземния паркинг, показва справка в Имотния регистър. Новият собственик предвижда значително да намали мястото за супермаркет, а в останалата част ще обособи други магазини.

Последната част от мола

Hystead, в която миноритарен партньор с 40% е регистрираната в Мавриций PDI, финализира сделката за The Mall през октомври 2017 г. Чрез дъщерното си дружество Balkan Retail NV (Обединено кралство) компанията придоби дотогавашния собственик "АП Ритейл I" за 155 млн. евро. Пакетът не включваше площта на бившия Carrefour, който остана собственост на кредитора си Уникредит Булбанк. Още тогава стана ясно, че "АП Ритейл I" ще придобие и последната част от мола, но реално сделката приключва през тази година. Обявената официално цена също е близка до първоначално очакваната - около 20 млн. евро.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София