Регистрация

"Кауфланд" вече предлага собствена марка за козметика

Автор: Мара Георгиева 29 май 2018

bevola съдържа повече от 100 дерматологично тествани продукта

["Кауфланд България"]

"Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им става едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията, стана ясно по време на специална пресконференция.
"Името на серията е избрано така, че да звучи добре на всички езици, но да не кореспондира с други познати марки. Не искаме клиентът да ни бърка с друг бранд и да ни купува по погрешка. Bevola е под средния ценови диапазон, но не е на входното ценово ниво. Не се борим за цена, а за качество", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души