С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Кауфланд" вече предлага собствена марка за козметика

Автор: Мара Георгиева 29 май 2018

bevola съдържа повече от 100 дерматологично тествани продукта

["Кауфланд България"]

"Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им става едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията, стана ясно по време на специална пресконференция.
"Името на серията е избрано така, че да звучи добре на всички езици, но да не кореспондира с други познати марки. Не искаме клиентът да ни бърка с друг бранд и да ни купува по погрешка. Bevola е под средния ценови диапазон, но не е на входното ценово ниво. Не се борим за цена, а за качество", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София