Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Максима България" ще открие пет нови магазина T-Market през 2018

Автор: Мара Георгиева 10 май 2018

Компанията отчита 25% ръст на приходите от продажби до 222 млн. лв. през миналата година

"Максима България" - собственик на веригата T-Market, ще открие пет нови магазина в страната през 2018, съобщиха от компанията.

По данни на дружеството то отчита 222 млн. лева приходи от продажби (без ДДС) през 2017 г., което представлява близо 25% ръст спрямо предходната година. През 2016 "Максима България" също отчете увеличение на оборота (с 22.1%) и това бе най-големият ръст в рамките на литовската група.

Откакто е стъпила на българския пазар през 2005 г., веригата отчита нарастване на продажбите, но работи на загуба. Дружеството отчита загуба и през 2017 г. От компанията уточниха за "Капитал", че тя намалява в сравнение с 2016, но не посочиха конкретни данни.

Инвестициите продължават

През 2016 "Максима България" откри 14 нови обекта, в които инвестира 19 млн. лева, и обнови визията и оборудването на шест магазина. През миналата година инвестициите на компанията надхвърлят 11 милиона лева (без ДДС). Веригата отвори пет нови и обнови 11 от първите си супермаркети. През октомври 2017 "Т-маркет" създаде и собствена колекция подправки под името Giardenia в партньорство с българската фирма "Миа фуудс 21".

През март тази година веригата откри търговски обекти в Карнобат и Ямбол, а най-новият й магазин отвори на 9 май. Той се намира в жк "Люлин 9" и с него супермаркетите на фирмата в столицата стават 35.

"През 2018 планираме разширяване на предлагания асортимент от свежи продукти и включване на нови стоки, в това число повече био- и здравословни продукти, тъй като потребителите все по-често се интересуват именно от тези категории. И през тази година очакваме най-търсено да бъде прясното месо", заяви за "Капитал" в началото на 2018 Едвинас Волкас, генерален директор на "Максима България".

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София