Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Доставчици на "Лидл" отчитат задгранични продажби за над 15 млн. лв. през 2017 г.

Автор: Мара Георгиева 02 април 2018

Веригата отбелязва сериозен ръст и на обемите от продуктовата линия "Родна стряха"

["Лидл България"]

През 2017 г. доставчици на "Лидл България" отчитат продажби за над 15 млн. лв. в магазини на Lidl в Европа. В резултат на партньорството си с веригата над 20 български компании изнасят продукцията си зад граница.

"Родна стряха" - след една година

"Лидл България" отчита сериозен ръст и на обемите от продуктовата линия "Родна стряха". Първите 45 артикула от серията се появяват в магазините на веригата през февруари 2017. Година по-късно предложенията в "Родна стряха" са над 80, а до края на годината ще станат 87. Компанията започва с 24 доставчици на продукти за тази серия, 12 месеца по-късно те са 31.

"Започнахме с пет млечни продукта "Родна стряха" от четири български фирми. Днес млечните продукти в серията са 22, а доставчиците – осем. Месните продукти "Родна стряха" от 13 за една година нарастват на 20, сладкарските изделия – от 11 на 20, а броят на доставчиците им се удвоява", даде примери Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София