Регистрация

Британската модна верига Next свива продажбите и печалбата

Автор: Добромир Лазаров 02 април 2018

Компанията е изправена пред най-големите предизвикателства за последните 25 години

Reuters

Главният изпълнителен директор на британския производител на бельо и дрехи Next - лорд Саймън Улфсън, определи 2017 г. като "най-предизвикателната за последните 25 години", съобщава Bloomberg. Изявлението на Улфсън съпроводи публикуването на финансовите резултати на компанията.

Финансовите резултати

Общите приходи на компанията за 2017 г. са намалели с 0.5%, достигайки 4.1 млрд. паунда. До голяма степен този спад в продажбите се дължи на по-слабо представяне на физическите магазини от веригата, които поне за момента съставляват по-голямата част от бизнеса на Next. Годишните приходи от физическите продажби са отчели спад от 8% и са били 2.1 млрд. паунда, спрямо 2.3 млрд. паунда през 2016 г.

В резултат на това, печалбата преди облагане с данъци на компанията е намаляла с 8.1% до 726 млн. паунда, въпреки че приходите от онлайн продажби са нараснали с 9.2% до 1.9 млрд. паунда. Това, отчита Улфсън, е втора поредна година на спад в печалбите на компанията, което до голяма степен според изпълнителния директор се дължи както на по-слабо пазарно търсене на облекло, така и на важни маркетингови и продуктови грешки от страна на компанията.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души