Регистрация

"Ин-трейд Балкани" инвестира 500 хил. лв. в налагане на нова марка бебешки пелени

Автор: Мара Георгиева 22 март 2018

България е първият задграничен пазар за италианския бранд Pillo

Дистрибуторската фирма "Ин-трейд Балкани" ще инвестира 500 хил. лв. през тази година за налагане на нова марка бебешки пелени – Pillo, внос от Италия. България е първият задграничен пазар за бранда, съобщи за "Капитал" Александър Иванов, търговски директор.

Средствата ще бъдат използвани за маркетингова подкрепа на продуктите. Предстоят рекламни кампании, демонстрации с безплатни мостри в търговски обекти, както и инвестиции в болници, където ще бъдат обособени специални "кътове за майки", обясни Александър Иванов.
И в бензиностанции

"Ин-трейд Балкани" ще предложи на българския пазар девет вида артикули Pillo. "Не държим да сме позиционирани в ниския ценови клас. Цената на нашите продукти ще бъде с 5% по-ниска от тази на бебешките пелени във високия ценови сегмент, но със съпоставимо и дори по-добро качество", заяви Александър Иванов.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души