С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Продажбите на H&M в България растат до 139 млн. лв. през 2017 г.

Автор: Мария Иванова 05 февруари 2018

Приходите от местния пазар продължават да се увеличават, но темповете се забавят осезаемо

Продажбите на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България са продължили да се увеличават и през 2017 г., но темповете на нарастване на бизнеса й в страната са се забавили значително спрямо година по-рано. Това показват данните от публикувания в края на януари финансов отчет за фискалната 2017 г., която обхваща периода от 1 декември 2016 г. до 30 ноември 2017 г.

За изминалата година приходите на H&M от българския пазар са били общо 697 млн. шведски крони, или около 139 млн. лв. В сравнение с предишните 12 месеца те са се увеличили с 9%, но преизчислено в левове нарастването е със 7%. Темпът е осезаемо по-слаб от отчетения за фискалната 2016 г. ръст с 25% (и в крони, и в левове).

Забавянето на продажбите в България е тенденция, която се оформи още в началото на годината – през предишните три тримесечия оборотът на местния пазар, преизчислен в левове, растеше с по 6-7%. Толкова показва и отчетът за последното тримесечие на фискалната година – ръст с 6% в крони и със 7% в левове.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София