Регистрация

Веригите Carrefour и Fnac Darty се обединяват при покупката на техника

Автор: Цветан Кръстев 05 декември 2017

Целта на партньорсвото е да договарят по-добри условия при доставките на домакински уреди и потребителска електроника във Франция

Френските търговски вериги Carrefour и Fnac Darty сключиха партньорство, чрез което ще имат възможност да се договарят за по-добри условия при доставките на домакински уреди и потребителска електроника във Франция, съобщава Reuters. Договорът идва в момент, когато Carrefour изпълнява плана си за намаляване на разходите и увеличаване на печалбата. От двете компании обявиха, че споразумението ще влезе в сила при преговорите за доставки през 2018 г. и че Carrefour и Fnac Darty ще поддържат независими търговски политики. Тази договореност следва постигнатото наскоро партньорство между други вериги – Casino и Ocado.

Ситуацията в Carrefour

Очакванията са изпълнителният директор на Carrefour Александър Бомпард, който е и бивш директор на Fnac, да представи на 23 януари новата стратегия на компанията. Първоначално от ритейл играча обявиха, че тя ще се състои през декември, но впоследствие беше отложена.

Инвеститорите в Carrefour се надяват, че Бомпард ще подобри представянето на хипермаркетите на групата във Франция. Предшествениците му не направиха така необходимите промени и компанията не успя да генерира приходи и печалба над очакванията на анализаторите. Освен това засилената конкуренция в сектора в страната принуди Carrefour да намали цената на голяма част от продуктите си.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души