"Метро" откри биозони в 11-те си магазина в страната
Фотограф: "Метро България"
От юли до октомври
"Досега "Метро България" поддържаше асортимент от 400 биопродукта, но те бяха разположени на щандове в съответната категория редом до конвенционалните предложения", коментира за "Капитал" Диана Бонева, директор "Снабдяване". Тя уточни, че екип на компанията работи по идеята за "биомагазин в магазина" от юли тази година. Подготовката започнала със срещи с клиенти и организиране на фокус групи, за да се анализират нагласите и търсенето на биопродукти, както и очакванията за предлагането им. Следва маркетингово проучване на пазара и конкуренцията, установяване на връзка с директни доставчици, провеждане на търгове за изпълнители. В средата на октомври биосекторите са факт, а отварянето им води до назначение на 32-ма нови служители в магазините в страната, уточняват от веригата.
Над 1500 продукта
Пълната продуктова гама сертифицирани биопродукти в магазините на "Метро България" включва: плодове и зеленчуци, месо и месни изделия, риба, млечни продукти, десерти и шоколади, брашно, варива и паста, олио и масла, зърнени закуски, снакс и ядки, бисквити и барове, чай и кафе, безалкохолни напитки, пиво, вино, козметика, грижа за детето, перилни и почистващи препарати, стоки за дома, храни за домашни любимци.
Целият текст е тук