Регистрация

Alibaba инвестира 15 млрд. долара за развитие на нови технологии

Автор: Йоан Запрянов 12 октомври 2017

Компанията отваря седем лабораторни центъра из целия свят

Китайският гигант в сферата на електронната търговия Alibaba обяви, че ще инвестира над 15 млрд. долара в световната си програма за проучвания и развитие през следващите три години, пише Bloomberg. Целта на компанията ще бъде да увеличи взаимодействията между различните технологии. Сумата е повече от два пъти по-голяма от вложените от Alibaba средства за проучвания между 2014 г. и 2017 г. Програмата, наречена "Академия за откриване, приключения, движение и възгледи", или накратко DAMO, ще включва отварянето на седем центъра за изследвания. Те ще бъдат разположени в Пекин и Хангжу в Китай, Сан Матео и Белвю в САЩ, Москва, Тел Авив и Сингапур. Компанията ще наеме и 100 изследователи, които да водят операциите в отделните центрове.

В търсене на най-новите технологии

Лабораториите ще работят основно по проекти, свързани със събиране на данни, интернет на нещата, финансови технологии и взаимодействието между хора и машини. Те ще работят и с други институции в сферата, сред които и университета "Бъркли" в Калифорния. Според изявлението на Alibaba по повод плановете центровете ще бъдат водени от борд, в който ще бъдат включени изследователи и преподаватели от няколко топ университета в света, сред които и Институтът по технологии в Масачузетс. Проектът беше обявен официално от технологичния директор на Alibaba Джеф Жанг по време на компютърна конференция в Хангжу.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души