Германско нашествие на американския пазар на хранителни стоки
В разгара на празничното пазаруване на американците около Деня на независимостта 4 юли образът на статуята на свободата и етикети с надпис "100% произведено в САЩ" са част от рекламната кампания на Aldi, с която от компанията посреща клиентите си. Такава е обстановката и в новия магазин на компанията в Хакенсак, Ню Джърси, един от стотиците нови търговски обекти, които са част от експанзията за 3.4 млрд. долара на германския бранд.
Тенденцията
Патриотичните продукти са съществена част от стратегията на компанията, която разчита предимно на средствата от празничните продажби, за да финансира откриването на нови магазини. Приходите в сектора от тазгодишното пазаруване за Деня на независимостта, които от Американската асоциация за търговия на дребно предвиждат да достигнат 7 млрд. долара, са не повече от лъч светлина за застрашената от криза американска хранителна индустрия, пише FT. Цените на хранителните стоки, които домакинствата потребяват у дома, трайно намаляват през последните 18 месеца. В резултат на това пазарът на хранителните стоки, оценен на 700 млрд. долара, е принуден да търси нови алтернативи за поддържане на печалбите.
Невероятно ниските цени и сериозните разходи за реклама са двете основния направления, които търговските обекти в бранша са предприели, а идеята е проста - да се компенсира намалението в цената чрез увеличаване на продаденото количеството.
Целият текст е тук